Cercar en aquest blog

dimecres, 6 de juliol del 2022

Gertrudis.

 La tia Gertrudis vivia a casa amb els meus pares, el meu germà i jo l'estimàvem molt, ja que sempre jugava amb nosaltres. A vegades també ens donava diners.

Jo tenia deu anys i el meu germà dotze.

La tia no treballava, la mare si, per tant, la que sempre hi era ella. La tia tenia una pensió o uns pisos llogats, no ho sabia de cert, però es podia permetre no fer feina.

La tia era soltera, fadrinota deia el pare, jo pensava que era el mateix, però semblava que no, que fadrinota volia dir que a més se li havia passat l'arròs i ja no estava en condicions de tenir promès ni parella ni fills.

No sabia el perquè vivia amb ells, si tenia pisos i diners podria anar a casa seva, per altre banda es duia bé amb la germana i feia net i el dinar i els llits, com si pagues l’estada.

Molts dies, les seves amigues venien a casa seva a fer els deures, i a la tia, cada dos per tres li queien coses a terra i es posava davall la taula de genolls a cercar.

Soc un trasto deia, però jo vaig esbrinar que el que feia era mirar entre les cuixes a les meves amigues, elles, i jo també anàvem encara amb l’uniforme de l’escola que era una bata amb botons al davant.

Després es tancava al bany una bona estona.

Nosaltres sabíem que els nens ens miràvem i sempre tancàvem bé les cames en seure. La mare ens ho havia ensenyat que no s'havien d'ensenyar les calcetes.

Però clar, allà a casa no ens preocupàvem.

Ho vaig comentar amb les amigues. No entenien per què una dona volia mirar, els nens si, ara una dona¡

Van demanar a una professora molt amable i riallera que era a més molt propera, transmetia molta confiança, i en explicar-li el que volíem saber, es va posar vermella com un tomàtic, que açò eren coses de grans.

Si era una cosa de grans, més encara ho volíem saber, Miriam ho va demanar a la germana i ja ho sabia, ens vam reunir al pati per contar-ho.

Resulta que hi ha dones que fan l’amor amb dones. És a dir que els hi agraden les dones i les volen veure despullades i mirar.

No era creïble, Alba en tenia molts de dubtes. No podia ser que la seva tia fos, lesbiana, era el nom que li havien dit.

Hi havia els homes homosexuals, però no sabia que també les dones.

No li volia demanar a la mare, si la tia ho era, ho devia saber.

    -Escolta tia, i tu perquè no t’has casat?

    -No en vaig tenir mai cap de promès.

    -Que no t’agraden els homes?

    -Ha ha, clar que si, com tothom.

Era una fugida d’estudi, els homes no agraden a tothom, per exemple els homes si no són homosexuals, no s'agraden. Estava feta un embolic.

I vaig començar a observar, la tia entrava quan es dutxava i l’ajudava a ensabonar, i no ho feia amb el germà, era clar que era més gran, però ella també es podia dutxar sola.

No va voler dir res ni queixar-se, la vigilava.

El que més li estranyava era que feia moltes estones al bany. Un dia hi va entrar i tenia el furrac posat. També el tancava quan es dutxava, en canvi, la mare no i el pare tampoc, ella hi entrava tranquil·lament a fer pipí i no es queixaven.

Quin secret amagava la tia?

Ho comentava amb les amigues i va ser un altra vegada Miriam que ho sabia per la germana.

Fer-se una palla era posar el dit al sexe i furonar fins a tenir un orgasme.

I un caramull de paraules noves van aparèixer al seu horitzó. Sexe, clítoris, palla, masturbació, orgasme.

    -Tia, que és tenir un orgasme?

Gertrudis li va explicar, fil per randa. Les dones tenim un botonet al sexe que dona plaer, si es toca amb el dit, arriba un moment que et ve com una fuetada de plaer, i és un orgasme.

La tia devia comentar alguna cosa a la mare que li va donar una explicació del que era el sexe, com venien els nens i com es feia l’amor.

Ella moltes coses ja les sabia, altres no, i va agrair l’explicació de la mare.

    -Les dones també fan l’amor entre elles?

    -Si, també i alguns homes entre ells també.

La pregunta que no va fer era si la tia era lesbiana. No es va atrevir.

I la tia continuava igual, quan venia amb les amigues les besava i els hi tocava el cul, i encara buscava agulles de cap que li queien en cosir.

Jo crec que les tirava aposta, de tant en tant emergia amb una com si fos un trofeu.

Les nenes jugaven, obrien i tancaven les cames i la feien destralejar.

Va ser idea de Miriam, la seva germana li deixaria.

Va portar una tita molt grossa de goma, va explicar que era un consolador i algunes dones les empràvem per donar-se plaer, portava a més unes tires perquè s'aguantés davant. Totes el van voler veure i tocar.

I va ser Miriam que se’l va posar. Es van tancar les dues al bany i la va ajudar. Van provar sobre la tassa del vàter, se l'havia de posar més avall que es veies.

Les quatre assegudes i la tia va venir, a veure quantes en trobo d’agulles, soc un desastre cosint, no vull que us piquin.

Miriam tenia les cames tancades i de sobte les va obrir, a més s’havia descordat els dos botons de baix de la bata. Gertrudis va fotre un gran crit, es va pegar un cop a la taula i va sortir corrents.

Elles reien que no es podien aguantar.   La mare va venir a veure què passava. La tia s’havia tancat a la seva cambra.

Un dies després la mare volia saber que li passava a la tia que estava tant seria.

Alba tenia prou confiança a la mare i li va contar tot.

Van riure les dues, molt, sobretot per la caparrada.

Es va posar seriosa per comentar que sempre havia estat molt parada i que sabia que era homosexual i no s’havia atrevit mai a dir-ho.

Jo parlaré amb ella.

-Trobes?

Sí, a mi m'escoltarà.

    -Tia, tu ets lesbiana no?

  -Com ho saps?

    -M’ho ha dit la mare, ella també ho sap.

    -Jo no vull que se sàpiga.

    -El que has de fer és deixar-te de manies, ets el que ets i has de ser valenta.

    -No estaràs tota la vida amagant el que no es pot amagar. Totes les meves amigues també ho saben.

    -Em veu fer una mala jugada.

    -És veritat, perdona, però ets tu l'adulta, no has de pensar que les nenes són botxes, i vas fer el ridícul més que altra cosa.

    -No t'has de preocupar, t’estimem i volem que siguis tu mateixa.

    -Tu en tens trenta-cinc no?

    -Idò la germana de na Miriam que va ser la que ens va deixar el consolador. Té la teva edat, i sé que són un grup d’amigues que es duen molt bé.

    -Diré a Miriam que te la presenti.

    -No, no vull.

    -No és per cardar ni res, de fet penso que elles no ho són lesbianes, és perquè surtis amb amigues perquè et relacionis, i coneixis gent.

    -Eren cinc noies assegudes a la terrassa, Miriam ella i la tia van arribar.

    -Us presento a la meva tieta, és una gran persona, a veure si l'espavileu que es passa el dia a casa i li convé conèixer gent.

Li van treure una cadira i van marxar.

Ella ja havien fet la seva part, ara li tocava a ella.

Va arribar al vespre molt contenta, estava eufòrica, eren meravelloses aquelles noies.

Els pares i ella l’escoltaven.

-M'he sentit molt a gust, són bona gent, els hi he dit que era lesbiana i que no anava a lligar sinó a conèixer gent i m’han acollit molt bé.

    -Quan els hi he explicat que mai havia fet l’amor amb ningú, ni home ni dona, han dit que si, que m’havien d’espavilar.

    -Hem quedat de sortir cada dia a fer una volta. Estic molt contenta.

    -Es va aixecar, va anar cap a Alba, i la va abraçar molt fort

    -Vaig a dormir que estic cruixida.

Normalment, anava al llit a les nou i mitja.

Bona nit.

Bona vida va contestar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Index

Index

Titol Tema Altres personatges Aitana i Marc La mare la toca.   Àngela ...